Jan 14, 2014

Examen Voortgang



Ja, mijn examens zijn al begonnen. Om precies te zijn in november al. Mijn opleiding ( Industrieel Design MBO ) doet niet aan last minute examens , dit zal ook een probleem leveren aangezien onze examen uit 4 onderdelen bestaat.
Kerntaak 1 Product ontwerpen
Kerntaak 2 Productie voorbereiden
Kerntaak 3 Begeleiden product ontwerpen
Kerntaak 4 onderhoud producten


Op dit moment zijn wij met Kerntaak 1 bezig. De opdracht is om een nieuwe / verbeterde droogunit te ontwerpen. ( droogunit - wasrek ). en over 2 weken moet dit project af zijn.

Nou ga ik dat gewoon redden al kost het mij wel wat tijd.
Het project gaat tot nu toe goed ik ben erg tevreden over het resultaat en dit weekend ga ik ook flink aan de slag met het prototype. Jaja een echte klusser ....


Nou zullen vele vast denken; 'examens ? dat betekend laatste jaar'.
Dat klopt, maar maak mij er niet druk om, ik loop op dit moment stage bij een erg leuk bedrijf en hoop aan einde van mij periode misschien te soliciteren. Natuurlijk neem ik nog een kijkje bij andere opleidingen. Hier zal ik ook een kort artikel over schrijven. 

Zijn jullie ook al bezig met een opleiding ? zo ja, welke ?



1 comment:

  1. Wauw, industrieel ontwerpen klinkt heel leuk, je wasrek ziet er ook leuk uit haha!

    Ik doe University College, een engelstalige opleiding :)

    liefs,
    Femke

    ReplyDelete