Feb 14, 2014

Geen valentijn ? Wat nu ?


Het is weer 14 februari. Dat betekend valentijn ! vele koppels ontstaan en andere worden sterker, maar wat als je geen valentijn heb ?

No worries be happy !
Wat dan nog, wij vrouwen hebben geen man nodig om een leuke valentijn te hebben !
Hier een paar tips om valentijn door te komen zonder man ( of vrouw )







Tip 1 
Het excuus , valentijn staat bij mij in het teken van chocola ! 
Heerlijk om op Valentijnsdag jezelf lekker verwennen met
chocola. Elk ander snoepgoed is natuurlijk ook welkom.
Ik ben zelf een enorme snoepliefhebber ! en geen vriendje
betekend dat ik niet hoef te delen !










Tip 2

FILMS, nou kan je die ook met je BF kijken
maar in een relatie wil je vaak dat zowel jij als je 
BF de films leuk vinden. en laten we eerlijk zijn
dat wordt geen disney films of hele romantische ...
heb jij dat wel ? KEEP HIM !
zonder vriendje is dit een uitgebreide kans om een 
disney marathon te houden.
elke andere film waar jongens van walgen is natuurlijk ook prima !








Tip 3

Koop je eigen valentijn cadeau !
Waarom wachten tot een vriendje jou
dat leuke lingerie setje koopt of die mooie ketting


Vandaag is de dag om jezelf op dit gebied te verwennen
Ik denk dat ik vandaag toch nog even de stad in schiet
voor de dvd box van doctor who. 










Tip 4

Verwen jezelf !

Duik in bad ( als je er een heb ) 
En fris jezelf op van top tot teen !
gezichtmasker, haarmasker noem het maar op








En de laatste tip , zoek je vriendinnen die ook zonder valentijn zitten.
Vooral rond deze tijd zijn er ook heel veel vrouwen onzeker.
Waarom geen valentijn ? Ben ik niet dun genoeg ( of curvy )
Vele van deze vrouwen zullen niks laten merken, ondanks dat ze er mee zitten.
Dus misschien ook wel je beste vriendin !

Ik weet al wat ik deze valentijn gaat doen ! en jullie ?



No comments:

Post a Comment