Feb 9, 2014

Goed nieuws !

Zoals gezegd zit ik in mijn laatste jaar van mij opleiding . Spannend maar tegelijkertijd enorm stressen.
Wat ga ik hierna doen? 

Mijn oplossing is nabij want ik heb woensdag dus enorm goed nieuws gekregen op mijn stage.
Ik loop stage bij een reclame bureau waar ik het enorm naar mij zin heb ! qua werk en collega's .
Ik heb afgelopen zomer daar gewerkt en in mijn tweede jaar van mijn opleiding ook stage gelopen. 

maar even verder met het goede nieuws. Ik werd dus die woensdag even erbij geroepen door mijn baas met de vraag ; Wat ga jij na deze opleiding doen ?
Officieel had ik eigenlijk nog geen idee, ik doe een MBO opleiding en wil het liefst ook een HBO opleiding volgen. Dus gaf ik het antwoord dat ik het nog niet wist, maar dat ik sowieso er een jaartje tussenuit wou ( qua school enzo ) . En nu komt het goede nieuws, wat iedereen waarschijnlijk al ziet aankomen. Ik werd dus gevraagd of ik daar zou willen werken. ( eeh JAAA ). Mijn keuze was dan ook gelijk gemaakt. Het is een baan in mij vakgebied, heb leuke collega's en het verdiend . Wat nou als ik toch ga doorstuderen de kans dat die baan dan nog beschikbaar is, is klein ! vooral in de grafische sector . 

Zo na dit jaar heeft deze dame dus een baan ,, First step to be a real grown up ! 
Nou dit noem ik nog eens goed nieuws en heb dit weekend ook lekker gefeest ( huiswerk -.-' ) 


2 comments:

  1. Super of voor je! Wat voor werk moet je daar doen?

    ReplyDelete
  2. haha sorry dat had ik er even bij moeten zetten.
    Ik ben daar voornamelijk bezig met het ontwerpen van auto belettering of raam belettering, en het aanbrengen ervan. ( is erg lastig uit te leggen )

    ReplyDelete